Obchodní podmínky (velkoobchod)

E-shop RIVAX.cz momentálně neposkytuje prodej zboží. 

 

1. Kontaktní údaje prodávajícího

---

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Přijímané způsoby platby:

  • úhrada formou dobírky
  • úhrada převodem na účet: 374128703/0300 pro platby v Kč
  • úhrada převodem na účet v EUR: IBAN: CZ24 0300 1111 0001 9167 7670, BIC: CEKOCZPP
  • platba převodem s jednoměsíční splatností je možná pouze po dohodě s dodavatelem

V případě prodlení platby budou účtovány smluvní úroky z prodlení ve výši 0,05 % denně.

Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Potvrzení obsahu smlouvy, uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

V e-shopu může nakupovat registrovaný uživatel i konečný zákazník.

Minimální výše objednávky pro odběr za velkoobchodní ceny činí 3 000,- Kč.

Minimální výše objednávky pro odběr  konečného spotřebitele bez limitu.

3. Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu do 7 pracovních dnů, je-li u zboží uvedeno "skladem". Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit dle dohodnutého způsobu platby. V případě úhrady převodem na účet bude zboží expedováno neprodleně. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí zboží překontroloval. Daňový doklad ke zboží bude odeslán spolu s dodávkou.

Cena poštovného a balného pro velkoobchod:

  • Česká pošta (cenné psaní nebo balík do ruky)
  • Převodem na účet CZ - 70,00 Kč
  • Dobírka CZ - 150,00 Kč
  • Převodem na účet SR - 200,00 EUR
  • Dobírka SR - 270,00 EUR

Poštovné a balné při objednávce pro velkoobchod nad 10 000 Kč je zdarma.

Cena poštovného a balného pro maloobchod:

 

  • Česká pošta (cenné psaní nebo balík do ruky)
  • Převodem na účet CZ - 70,00 Kč
  • Dobírka CZ - 100,00 Kč
  • Převodem na účet SR - 200,00 EUR
  • Dobírka SR - 270,00 EUR 

Poštovné a balné při objednávce pro konečného zákazníka nad 2 000 Kč je zdarma.

 

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Pouze kupující, který má podle občanského zákoníku postavení spotřebitele, má práva uvedená
v následujících bodech:

  • Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená doba je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
  • Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Kupující nemusí udávat důvod, proč od smlouvy odstupuje.
  • Kupující je povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal, ihned po obdržení nebo prokáže–li kupující, že zboží odeslal zpět, podle toho co nastane dříve. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
  • Je –li vrácené zboží poškozeno porušení povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůci Kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

5. Práva a povinnosti z vadného plnění

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu Spotřebitele.

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení, nebo nesprávného zacházení s výrobkem.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Kupující je povinen prokázat nákupzboží dokladem o koupi. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání a doručení zboží na adresu dodavatele. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jeho uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.

Reklamační lhůta se vztahuje na výrobní vady, nikoli na poškození šperku vzniklé v důsledku nepřiměřeného mechanického namáhání nebo styku s agresivním prostředím či neodborným zásahem. Rovněž oxidace neboli černání stříbra není výrobní vada. Jde o přirozenou chemickou reakci způsobenou výskytem různých chemických látek v ovzduší, způsobit ji může i používání některých léků či nadměrné pocení. Povrchová úprava (rhodiování) oxidaci šperků zpomaluje.

Reklamace nebude uznána, nebudou-li dodržovány zásady správného používání šperku, a to:

  1. Používat šperky jen k účelům, ke kterým jsou určeny, tzn. ke společenským účelům a rozhodně je nenosit při těžké manuální práci, vaření, práci na zahrádce, spaní, praní prádla, mytí nádobí atd.
  2. Chránit šperky před chemickými vlivy, např. kosmetickými přípravky, parfémy, při barevní vlasů nebo trvalé ondulaci, při práci v laboratoři, při lázeňských procedurách atd.
  3. Šperky s perlami a kameny i swar. komponenty nemáčejte v horké vodě.
  4. Šperky neukládejte do blízkosti předmětů, obsahujících síru, např. předmětů z gumy či nekvalitní lepenky.
  5. U broušených a plochých řetízků se vyvarujte ostrého ohybu, především při ukládání řetízku.
  6. Oxidace stříbra je jeho přirozenou vlastností a není důvodem k reklamaci.

6. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plněnípředmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

7. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu u kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět je Česká obchodní inspekce.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě,že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na web. stránce po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb. vykonává Česká obchodní inspekce.

 

 

 

 

Vyberte si

Pravost šperků

puncovni-urad

Za pravost šperků ručíme. Jsme registrovaní u puncovního úradu.

Nahoru